Snelle schadeafhandeling door maatwerkoplossingen

Een korte doorlooptijd is bij schadeherstel uiteraard erg belangrijk. Auto Mertens biedt daarnaast ook gepast vervangend vervoer aan om de tijd te overbruggen. In de meeste gevallen is een voertuig namelijk meerdere dagen niet inzetbaar. Om stilstand te voorkomen zetten wij passende personen- of bedrijfswagens in. Door het bieden van maatwerkoplossingen garanderen we een snelle schadeafhandeling. Zo hebben we voor zakelijke klanten de carrosseriedelen in de juiste configuratie op voorraad liggen en plakken we na het herstel de stickers op het voertuig.

Direct contact over schadeherstel

Schadeherstel voor lease- en verzekeringsmaatschappijen

Verzekerings- en leasemaatschappijen werken vaak met vaste partners voor het schadeherstel. Hierdoor wordt het moeilijker om alle werkzaamheden door één partij uit handen te laten nemen. Gelukkig zien steeds meer leasemaatschappijen het belang in van ons zakelijke serviceconcept en wordt er voor Auto Mertens regelmatig een uitzondering gemaakt. Benieuwd of wij ook schades mogen herstellen voor uw leasemaatschappij? Neem contact met ons op en we bespreken de mogelijkheden.

Wij voorzien uw voertuig van de juiste huisstijl

Is naast de reguliere schade ook de sticker of wrap van uw auto beschadigd? Onze monteurs plakken na het schadeherstel de stickers op uw voertuig zodat deze weer in de juiste huisstijl de weg op kan. U kunt alle werkzaamheden onder één dak uit laten voeren en bent dus geen tijd kwijt met het regelen van de belettering. Zodra u besluit klant te worden nemen we contact op met uw reguliere stickerproducent en leggen we, afhankelijk van het aantal voertuigen, een voorraad stickers aan.

Auto Mertens Schadeportaal

Bent u wagenparkbeheerder en verantwoordelijk voor een groot aantal voertuigen? Dan kunnen schades een flinke administratieve last opleveren. Om u hierbij te helpen hebben we het Auto Mertens schadeportaal ontwikkeld. In dit portaal kunnen schades worden aangemeld voor herstel bij Auto Mertens en worden deze schades tevens aangemeld bij de leasemaatschappij. U of uw medewerkers geven de voorkeuren voor het ophalen en vervangend vervoer door via de portal en wij zorgen dat alles wordt geregeld!

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Laat uw gegevens achter en onze accountmanager Ries Nooijen neemt contact met u op en plant een vrijblijvend adviesgesprek.

Neem direct contact op

ONZE REFERENTIES

VOLG ONZE SOCIALS OM NIETS VAN AUTO MERTENS TE MISSEN!

Op de hoogte blijven van Auto Mertens?

CONTACT

Direct contact